Regulamin Sklepu Internetowego „KosiarkiAutomat.pl”

§ 1. Postanowienia ogólne

1.1. Definicje

1.1.1. Sklep internetowy www.KosiarkiAutomat.pl ,dalej zwany „Sklepem” ,  jest prowadzony przez firmę ARIS GROUP Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wierzbowa 11, 62-500 Konin, posiadającą numer identyfikacji podatkowej (NIP): 665 302 77 40, REGON:  384977237

1.1.2. Klient – osoba fizyczna lub prawna, korzystająca z usług Sklepu.

1.1.3. Produkt – towar oferowany do sprzedaży w Sklepie.

1.1.4. Zamówienie – to złożenie przez Klienta oferty zakupu produktu w Sklepie, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie.

1.2. Zakres Regulaminu

1.2.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług Sklepu, zasady składania zamówień, dostawy towarów, płatności, zwrotów oraz reklamacji.

1.2.2. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i stanowi integralną część umowy zawieranej pomiędzy Klientem a ARIS GROUP Sp. z o.o.

§ 2. Zasady zamówień

2.1. Składanie zamówień

2.1.1. Zamówienia należy składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu

2.1.2. Zamówienia są wiążące i wymagają potwierdzenia przez ARIS GROUP Sp. z o.o.

2.2. Realizacja zamówienia

2.2.1. ARIS GROUP Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności Produktu lub w innych uzasadnionych przypadkach.

2.2.2. Zamówienia dokonane w Sklepie są realizowane na terenie Polski i krajów UE

2.2.3 Czas realizacji zamówienia 7 dni roboczych, liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

2.3. Potwierdzenie zamówienia

2.3.1. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia drogą elektroniczną na podany przez niego adres e-mail.

2.3.2. Potwierdzenie zamówienia zawiera informacje o treści zamówienia, cenach, kosztach dostawy oraz terminie dostawy.

§ 3. Dostawa i odbiór

3.1. Dostawa

3.1.1. Produkty zakupione w Sklepie są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich lub innych dostawców wybranych przez ARIS GROUP Sp. z o.o.

3.1.2. Koszty dostawy są uwzględniane podczas procesu składania zamówienia i są zależne od miejsca dostawy oraz rodzaju Produktu.

3.1.3 Czas dostawy 2-4 dni roboczych od momentu przekazania paczki firmie kurierskiej.

3.2. Odbiór

3.2.1. Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki przy jej odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towaru z zamówieniem, Klient powinien sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

3.2.2. ARIS GROUP Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikłe z przyczyn niezależnych od firmy kurierskiej lub innych dostawców.

§ 4. Płatności

4.1. Formy płatności

4.1.1. W Sklepie „KosiarkiAutomat.pl” dostępne elektroniczne  formy płatności, w tym płatności elektroniczne, przelew bankowy. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest: PAYPRO S.A. ,ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań. Dostępne formy płatności to Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro

4.1.2. Zamówienie zostaje zrealizowane po potwierdzeniu płatności.

4.1.2. W przypadku płatności kartą czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych, liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

4.1.3. Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności kartą wynosi do 14 dni roboczych.

4.14. Zwrot środków w przypadku płatności kartą następuje przelewem bankowym na konto bankowe wskazane przez Kupującego.

4.2. Płatność przy odbiorze

4.2.1. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności kurierowi lub innemu dostawcy w momencie dostarczenia towaru.

4.3. Potwierdzenie zakupu

4.3.1. Sprzedawca wysyła drogą elektroniczną fakturę na adres podany przez Kupującego podczas składania zamówienia.

§ 5. Zwroty i reklamacje

5.1. Prawo do zwrotu

5.1.1. Klient ma prawo do zwrotu Produktów zakupionych w Sklepie w terminie 14 dni od daty odbioru towaru, bez podawania przyczyny.

5.1.2. Zwrot Produktów jest możliwy, jeśli Produkt jest w stanie nienaruszonym i nie nosi śladów użytkowania.

5.1.3. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odesłania Sprzedającemu Towaru na koszt Sprzedającego, Sprzedający zażąda od Kupującego zwrotu kwoty poniesionej opłaty.

5.1.4. Klient zgłasza chęć odstąpienia od umowy informując Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres email: segway@aris.org.pl

5.1.5 Zwroty produktów należy przesłać na adres : ARIS GROUP Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wierzbowa 11, 62-500 Konin

51.5 Zwrot środków przez Sprzedawcę w przypadku zwrotu produktu przez Kupującego następuje w czasie 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. Środki zostana przelane na konto bankowe Kupującego.

Warunki zwrotów:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
  • Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu
  • Zwracany towar nie jest uszkodzony, zużyty, zabrudzony lub częściowo zużyty, odpowiadasz wobec nas za to zmniejszeniem wartości towaru.

    Zgodnie z Art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., w przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5.2. Reklamacje

5.2.1. Klient zobowiązany jest do zgłaszania reklamacji w przypadku stwierdzenia wad Produktu.

5.2.2. ARIS GROUP Sp. z o.o. rozpatrzy reklamacje dotyczące wad Produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.2.3. Klient zgłasza reklamację informując Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres email: segway@aris.org.pl

5.2.4. Czas rozpatrywania reklamacji przez Sprzedającego wynosi do 14 dni roboczych.

5.2.5 Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrywania reklamacji drogą elektroniczna na adres email.

5.2.6 Reklamowany produkt należy przesłać na adres : ARIS GROUP Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wierzbowa 11, 62-500 Konin

§ 6. Gwarancja i serwis

6.1. Gwarancja

6.1.1. Produkty zakupione w Sklepie „KosiarkiAutomat.pl” objęte są gwarancją producenta. Warunki gwarancji oraz informacje dotyczące serwisu znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do Produktu.

6.1.2. Ograniczona gwarancja

Niniejsza ograniczona gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe lub jakościowe Produktu i podzespołów, gdy Produkt i jego podzespoły są używane w normalnych i zwykłych warunkach.

W przypadku wystąpienia wady objętej niniejszą ograniczoną  gwarancją, firma według własnego uznania naprawia lub wymienia wadliwy produkt lub jego podzespoły zgodnie z postanowieniami niniejszej Ograniczonej gwarancji. Obowiązujący okres Ograniczonej gwarancji rozpoczyna się w dniu pierwotnego zakupu.

Produkty objęte niniejszą gwarancjąOkres ograniczonej gwarancji
H500E, H800E3 lata
H1500E, H3000E4 lata
Zespół akumulatora i zasilacze2 lata (H500E, H800E) 3 lata (H1500E, H3000E)
Czujnik ultradźwiękowy2 lata
Czujnik VisionFence2 lata

Ostrza są traktowane jako materiały eksploatacyjne i nie są objęte niniejszą gwarancją.

6.2. Serwis

6.2.1. W przypadku konieczności skorzystania z gwarancji lub serwisu, Klient powinien skontaktować się bezpośrednio z producentem lub autoryzowanym serwisem.

§ 7. Postanowienia końcowe

7.1. Obowiązywanie Regulaminu

7.1.1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Sklepu i jest dostępny dla wszystkich Klientów.

7.1.2. Firma ARIS GROUP Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie Sklepu i obowiązywać będą od daty ich opublikowania.

7.2. Rozstrzyganie sporów

7.2.1. Wszelkie spory wynikłe z umów zawartych w ramach Sklepu „KosiarkiAutomat.pl” będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.